csütörtök, szeptember 03, 2015

Csirkecombok Vadász Módra

Nem a megszokott íz, de nagyon finom és laktató.

Csirkecombok Vadász Módra 

Hozzávalók
- 10 db csirkecomb (alsó)
- 1 nagy hagyma
- 4 cikk fokhagyma
- kakukkfű ízlés szerint
- bazsalikom ízlés szerint
- petrezselyem zöld ízlés szerint
- 3 sárga répa
- 1 kisebb zeller
- só, bors ízlés szerint
- pár ek. olaj
- 2,5 dl paradicsom püré
- 2 kk. cukor
Köretnek: tészta.

Elkészítés:
A csirkecombokat én le szoktam bőrözni (tudom, hihetetlen...de nem eszem meg másképp). Megmosom, sózom, borsozom és félreteszem kicsit.
A hagymát meghámozom és apróra felkockázom. A sárgarépát és a zellert megpucolom, majd vékonyra felcsíkozom. Az olajat felhevítem és megdinsztelem a hagymát. Belereszelem a megtisztított fokhagymákat is. A sárgarépát és a zellert is beleteszem, amit előzőleg felcsíkoztam. Kicsit együtt is párolom őket. Rárakjuk a csirkecombokat, kevés forró vízzel felöntjük. Rászórjuk a zöldfűszereket. (Nekem a bazsalikom és a petrezselyem zöldem friss volt, a kakukkfüvem szárított). Fedő alatt félig készre pároljuk. Közben ha nagyon elfőtte a levét, akkor kevés forró vízzel pótoljuk. Mikor majdnem puha a hús, akkor hozzáöntöm a paradicsom pürét és készre főzöm vele. Megszórom kevés cukorral, ezzel ellensúlyozom a paradicsom püré savasságát. Sózom, borsozom ha szükséges. A szósznak sűrűnek kell lennie.
Köretnek tésztát (fusillit használtam).

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése